فایل پیوستی
     101-Different-Types-of-Digital-Content-3.pdf   1.63MB
      0 تعداد دریافت ها

     

     

    ۱۰۱ تکنیک برای تولید محتوای دیجیتال

     

    اهداف تولید محتوا :

     

    برای سرگرمی : این مورد برای مخاطب جذابیت حسی قوی ایجاد میکند و باعث به
    اشتراک گذاری زیاد محتوا میشود.
    برای آموزش : این مورد نیز میتواند خروجی گسترده ای داشته باشد، خصوصا برای
    کسانی که هنوز در مورد محصول یا خدمات اطلاعاتی ندارند. این محتوا نیز اغلب
    زیاد به اشتراک گذاشته میشود.
    برای متقاعد کردن : این محتوا کمی احساسی تر است و به تدریج ذهنیت مشتری را
    تغییر میدهد(من میگویم مشتری زیرا محتوای متقاعدکننده اغلب برای درک
    محصول استفاده میشو د).
    برای تغییر دادن : این محتوا اغلب به جای احساسی، غیرمنطقی محسوب میشود،
    چون شما نیاز به فکر و تصمیم گیری دارید که چه تغییری به شما پیشنهادشده است.
    (ادامه در فایل بالا 👆👆)
© تمامی حقوق مطالب برای وبسایت پایگاه رسمی کنفرانس محفوظ است و هرگونه کپی برداری بدون ذکر منبع ممنوع و شرعا حرام می باشد.
قدرت گرفته از : بک لینکس