فایل پیوستی
     نکات طلایی برای تهیه ی یک رزومه ی متمایز.pdf   824.94K
      0 تعداد دریافت ها

     

    ۱۳ نکته ی طلایی برای تهیه ی یک رزومه ی متمایز👆👆

     

    برای شروع هر شغلی، کارمندان منابع انسانی و مدیران استخدامی رزومه‌هایی دریافت می‌­کنند. از آنجا که آنها برای مصاحبه با همه‌ی افراد وقت یا منابع کافی ندارند، همواره به دنبال روش‌هایی هستند که برای حذف داوطلبین تا حد امکان سریع باشد.

    در حقیقت، برخی از آنها پیش از تصمیم‌­گیری در مورد اینکه رزومه را در گروه «بله» یا «خیر» قرار دهند، تنها نگاه کوتاهی به هر یک از آنها می‌­اندازند. بنابراین، لازم است که کاری کنید تا آن چند ثانیه کار خود را بکند.

    در اینجا ۱۳ نکته طلایی تهیه‌ی یک رزومه‌ی متمایز را معرفی می‌کنیم.

    ۱.استفاده‌ی بجا از کلیدواژه‌ها و اصطلاحات رایج صنعت مورد نظر در رزومه‌تان

    لیزا رانجل (Lisa Rangel)، مدیر شرکت کاریابی می‌گوید: از لغات و عباراتی مانند «به اتمام رساندن»، «توسعه دادن»، «کنترل یا اداره کردن»، و «کار گروهی» به اندازه‌ای طبیعی در رزومه‌تان استفاده کنید. «اگر رزومه‌ی شما از سیستم فیلترینگ که وجود داشتن یا نداشتن کلمات کلیدی را در رزومه چک می‌کند، به سلامت عبور کند، اما مخاطب بفهمد که صرفا به علت ‘چپاندن واژه‌های کلیدی’ از فیلترینگ شرکت‌شان عبور کرده‌اید،این­طور احساس خواهد کرد که سیستم‌شان را به بازی گرفته‌اید و رزومه‌ی شما را در گروه «خیر» قرار خواهد داد.

    ولی استیور رابینز (Stever Robbins)، یک مدیر اجرایی، می­‌گوید استفاده‌ی مناسب از اصطلاحات رایجِ درست هیچ چیز را برای شما تضمین نمی­‌کند. او می‌­گوید: «اگر موقع به‌کارگیری آن کلیدواژه‌ها به اندازه‌ی کافی تمایز نداشته باشید، ممکن است به نقطه‌ی تاریکی در رزومه‌تان برسید».

    (ادامه در فایل بالا 👆👆)

    پیشنهاد می گردد برای داشتن رزومه ی متمایز، حتماً فایل بالا 👆👆 را مطالعه نمایید.

© تمامی حقوق مطالب برای وبسایت پایگاه رسمی کنفرانس محفوظ است و هرگونه کپی برداری بدون ذکر منبع ممنوع و شرعا حرام می باشد.
قدرت گرفته از : بک لینکس